Jan Piňos

Píšu slova, věty, sem tam i souvětí... 

 
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1272x

Jan Piňos

Mých TOP 5 fiktivních postav

Před dlouhou dobou proběhla mezi blogery na idnesu taková vlna, kde každý zmínil výběr svých 5 nejoblíbenějších postav z knih či filmů. I já, pozdě ale přece, bych také rád přidal svou trochou do mlýna.

4.1.2016 v 23:30 | Karma: 9,02 | Přečteno: 331x | Diskuse| Média

Jan Piňos

J.R.R. Tolkien - Pán prstenů

Hodnocení klasiky fantasy literatury. Upřímně, nelíbilo se mi to a nechápu, proč je to tak vyzdvihované dílo. Níže vyjmenovávám důvody, proč se mi série nelíbila, Tolkienovým fanouškům se předem omlouvám.

19.4.2015 v 3:09 | Karma: 6,50 | Přečteno: 171x | Diskuse| Kultura

Jan Piňos

Rok České literatury

Abych splatil dluh české literatuře, kterou jsem ve studijních letech dost zanedbával, rozhodl jsem se v roce 2014 číst pouze české autory. Do pár knížek jsem se možná trochu nutil, ale jinak musím řict, že rozhodně je z čeho vybírat (a to jsem nakousnul jen zlomek, ne-li zlomeček, z celkového fondu české literatury). A abych to tak nějak zakončil, zde je moje osobní ohodnocení přečtených knih.

1.3.2015 v 3:59 | Karma: 5,46 | Přečteno: 140x | Diskuse| Kultura