Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J66a35r95a 54R95a84n85k

13. 1. 2016 1:41

Byla jsem v jazzklubu na zdejsim Michael Kaeshammerovi a vsichni povstali a drzeli 2 minuty ticha.....R.I.P. diky za vzpominkuV Pridavam Michaela:

https://www.youtube.com/watch?v=9HIybxmMerA

0 0
možnosti

Zajímavá sonda, ovšem jinak hudba není atletika aby se stanovovalo pořadí:-) vždy záleží na náladě atd. což dokazují i Heroes, kteří si jak správně uvádíte v době vzniku ani neškrtli, dokonce se nedostali vůbec do Hot100 na Billboardu, a přitom několik posledních let třeba na našich oldies diskotékách to je jednoznačně nejoblíbenější Bowieho skladba

1 0
možnosti
JP

J79a36n 24P97i64ň77o73s

12. 1. 2016 17:36

souhlasím, často je to podle nálady. Ikdyž na Diamond Dogs, Space Oddity, Aladin Sane či Young Americans mám náladu vždy. Nicméně sestavovat žebříčky, to je taková moje úchylka :-)

1 0
možnosti
LS

Včera jsem Blackstar poslouchal. Musím říci, že ta deska se mi líbila na první našlápnutí. Nevím jestli to je dobře, zpravidla to tak nebývá, ale je fakt dobrá. Věčná škoda, tohohle toho muzikanta.

2 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1272x
Píšu slova, věty, sem tam i souvětí...