Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M69a86r36t80i87n 19R19a85m

22. 5. 2016 18:40

The Beatles for ever!

Mých Top 10 se občas mění, ale díky těm broukům z Liverpoolu jsem kdysi zjistil, že angličtina je super! A tak se láska k hudbě zúročila v celkem slušnou znalost jazyka mých idolů! Díky za každou píseň.

0 0
možnosti

R84a34d51e46k 97J24a48r16o22š

22. 5. 2016 16:07

Mých TOP 10 by bylo úplně jiných:

In my life, Girl,

Here, there and everywhere, Let it be,

Here comes the sun, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band,

When I'm Sixty Four, Ob-la-di ob-la-da,

Nowhere man, Run for your life,

0 0
možnosti

Nevím, jak to máte nastaveno, ale pokud nemáte v seznamu ani "I should have know better", je pro mě tento seznam bezcenný;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ O Beatles jsem přečetl snad vše, co se dalo. Přidávám ještě jejich "Twist and Shout". Tuto většinou zpívali na koncertech až jako poslední přídavek, protože po ni Lennonovi odešel hlas.

0 0
možnosti
Foto

Byla to nádherná doba. Kluci nosili na rukávech vyšitou mandelinku bramborovou a pod ní vyšitý nápis The Beatles. Hudba Beatles se lovila na radiu Luxemburk. Když jsem chtěl vidět, jak vypadají musel jsem si koupit zrcátko, protože na druhé straně zrcátka byla jejich fotka. Na film Perný den jsem si koupil lístk na každý den.

4 0
možnosti

R60a44d63e96k 56J85a63r55o96š

22. 5. 2016 15:47

To zrcátko s Beatles jsem měl také. Naopak obrázek Rolling Stones jsem měl na ořezávátku na tužky ve tvaru kytary.

1 0
možnosti

Celkem vych se s vámi shodl, přidal bych jen "lucy in the sky with diamonds" a "come together" a posunul na 11-12.místo "eleanor rigby" a "magical mystery tour"

1 0
možnosti
Foto

R^ A skladby?Všechny!Alespoń pro mne. Od prvních počínaje, neb to bylo i moje mládí;-) Jedna z mnoha - Jahodová pole pro každého

Strawberry Fields Forever - Restored HD Video - YouTube

4 0
možnosti
Foto

P.S.: z jejich ,,uschovanejch": The Beatles - Free As A Bird - YouTubeR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS