Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes jsem četl velmi podobný text od mladého blogera u Respektu. Fakt, že mladí nechodí volit je jejich problém. Další fakt je ten, že se neumí prosadit i přes dobré vzdělání jako podnikatelé v průmyslové a zemědělské výrobě. Spíše tíhnou do státního sektoru a nebo se tlačí do moderních oborů v reklamě a IT a ani si neuvědomují, že tyto obory jsou sice lukrativní, ale jak rychle se objevili, tak rychle mohou zmizet. Demokracie je ke škodě všech i to, že ani státní sektor a natož soukromý nemá za povinnost pomáhat mladým v odborném růstu. A to je myslím směr, kam by mladí měli namířit svoji nespokojenost a nesvádět to na nás starší či nízkou porodnost.

7 0
možnosti
OP

Mladej pane, zploďte kupu dětí, domluvte i vašim kamarádům, pak nebudou v převaze staří, ale mladí

27 0
možnosti

Tedy mladé lidi mám ráda, ale představa, že byste o jejich budoucnosti rozhodoval zrovna Vy, mě znepokojila.

Možná jak píšete pod fotkou: pište slova...a snad je ani nedávejte do vět, natož souvětí.

27 0
možnosti

Tak nějak to říkali komunisté. Je nová doba, staří (vaši rodiče) tomu nerozumí, mládí vpřed ;-D

17 0
možnosti
OP

Aneb dědeček a babička ujídá nám chlebíčka

5 0
možnosti

I43v10o 41Ž64á30č58e53k

27. 2. 2018 17:26

Já dnes říkám, že minimálně do svých třiceti let jsem byl naivní blbeček. Tehdy jsem si to ovšem nemyslel.

17 0
možnosti
KP

Pane Pinosi, prirozene zestarnete a pak zvitezite. Proc bychom se meli my starsi zabyvat fantasmagoriemi Vas dnes mladych. Hrajte si scenky proti kardinalu Dukovi, navstevujte prednasky pana Halika, jezdete do Recka pomahat uprchlikum a pritom pomalu a nenapadne zestarnete, nabydete zkusenosti, dostavi se rozum a Vasi kandidati zvitezi ve volbach.

18 1
možnosti
Foto

I83v63a52n 69V87e15s88e23l72ý

27. 2. 2018 17:48

K tomu bych já dodal - o svých názorech diskutujte s nositeli názorů jiných, ale nenálepkujte je těmi svými názvy. Někteří z vás dokonce dogmaticky svoje názory prosazují málem silou a jiné názory nepřipouští a to nejen co se politiky týká (kolik je ve společnosti militantních gender zastánců, veganů, ochránců čehokoliv, rádoby zakazovačů či obhájců toho či onoho? Strašně moc. O těch umírněných slyšet není, ti si své názory drží ale nevnucují je ostatním).

14 0
možnosti
Foto

A není to náhodou tím, že straší lidé mají díky prožité minulosti možnost srovnávat, kdežto mladí sednou na lep kdejaké báchorce...? Také budete jednou starší a uvidíte, na kolik věcí se v tom pozdějším věku budete dívat diametrálně jinak, než se budou v té době dívat mladí kolem Vás...

23 0
možnosti
MT

"...o naší budoucnosti, budou rozhodovat občané staršího data narození..."

Vy mladi rod'te a mnozte se at' tato "nerovnost "rychle zmizi.

8 0
možnosti
Foto

I80v36a20n 72V22e35s75e17l84ý

27. 2. 2018 17:11

Moc paušalizujete. Jsem ze starší generace, už v důchodu, a představte si, že v širším příbuzenstvu mám mladší voliče nejen Zemana (dnešní čtyřicátníci) kteří si svoji volbu nenechali vymluvit. Možná ke svému tvrzení máte podklady, já bych spíš sázel na dělení venkov/ město než na starší/ mladší.

Jinak pan Vlasák níže poukazuje na levicovost až neomarxismus mladé generace zcela správně z pohledu těch co vládu jedné strany zažili alespoň do svých pětatřiceti jako já.

Řeknu to jednoduše - nechci a nevolil jsem to co vy kritizujete a také nechci to co část dnešních mladých prosazuje. Já chci svobodnou demokracii západního typu řekněme osmdesátých, možná devadesátých, let. Ne to co je teď ani to co bylo u nás před listopadem 89.

14 0
možnosti
ND

Milý pane, je mi líto, že média štvou mladou generaci proti starší generaci. Já jsem např. volila v souladu se svojí vnučkou, protože přesně, je to její budoucnost. Je to vaše budoucnost, tak se starejte, i ó ty potomky, které se vám nechtějí plodit, ať už máte důvody jakekoliv. Mě některé napadají, ale nebudu zde mladou generaci napadat. Bylo by dobré se zamyslet nad tím, že voliči volili tak iak volili, protože tradiční strany zklamaly. Voliči toho mnoho na výběr neměli. A nefnukejte;-D

17 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1272x
Píšu slova, věty, sem tam i souvětí...